! Bila Si Gadis Berbicara !: Excitednya nak g skola
Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday 3 January 2012

Excitednya nak g skola




ditulis pada : 
4 Jan 2012 
6.31 am


Tajuk entry macam aku je yang excited nk g sekolah kan. haha. sebenarnya aku cme agak excited la duk prepare tuk adik2 aku nk sekolah pagi ni . wee..  rindu sebenarnya nk g sekolah.. wawawa ..


Aku tolong duk sampul2 buku2 adik aku. (aku excited)

sesi iron baju bermula lagi.
Sweet pulak warne baju adik2 aku taun ni..Pink gitu..haha

1st time dorg pkai kasut bertali.Akak ikatkan ala2 menganyam ketupat ok.

Hasilnya menjadi seperti ini .
(huhu..miss kat kasut sekolah aku :p)

Ready utk ke sekolah sbg budak Darjah 5
Bersedia memegang takhta sbg 'plajar senior'
(Darjah 6) 





Tibe2 rase macam nk sekolah lagi je.. huhu..kalau lah bisa sambung Tingkatan 7 alangkah indahnye .. hahaha






.
Suka Entry ni? Like la !!

3 comments:

AkuBudakKampung.com said...

huhuhu,,
rindunye nak sekolah!

alisa said...

Wah,best nye entry ny... Saye pun tak sabar dah ny nak g skolah.. :D

shazila sukri said...

kale pink ? baju ape tu beb ??
tali kasut tu !!!!!
aku rindu ..
( wt mke sedih)