! Bila Si Gadis Berbicara !: Bulu roma aku meremang masa tulis cerpen ni !
Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday 24 January 2012

Bulu roma aku meremang masa tulis cerpen ni !







4.20 am
25 Jan 2012





Hehehe.. tajuk macam pelik kan? .. ok.. sekarang ni aku tengah tulis cerpen mengenai penglaman mistik yang betul2 sebenarnya pernah aku alami.Walaupun aku tokok tambah sikit.Tapi memang ada part2 yang betul2 pon terjadi sebenarnya.


Berjam2 aku menaip tapi tak termasuk-msuk pun part yang aku nk ceritakan ni..which is part yg menjadi kemuncak dalam cerpen ni lah kononnya.Yang mana agak seram sebab menceritakan pengalaman rasukku.


Tengah2 menaip cerpen tu tiba2 rase seram sejuk pulak.. Huhuhu.. aku teringat gak kata2 ustaz tu.. peristiwa ni kalau bole jangan diulang cerita lagi.. jangan diceritakan lagi kalau boleh.aku tak berapa faham.tapi kalau aku just nak share je x salah kan? huhu.. macam menyeru2 pulak .. huhu.. omg .. aku terasa sangat seram sangat sekarang..


Harap2 aku berjaya abeskan cerpen aku ni.. Kalau suka and rajin bacalah .. tak paksa pun.. aku buat pun just suka-suka je .. peace  ..  






.
Suka Entry ni? Like la !!

2 comments:

Mr.Trollulz said...

Oh. Tak habis mengarang lagi. Semoga dapat siapkan dengan jayanya. Amin~~

norhidayah sukri said...

@Encik Troll

blumm .. tq .. aminnn :)