! Bila Si Gadis Berbicara !: Aku Penghidap Insomnia

Monday, 16 January 2012

Aku Penghidap Insomnia


      4:52 am
      17 Jan 2011 

                                                                                  

Dah lame rasenya x mengupdate pasal diri sendiri ye.. hehe.


Ok.. semenjak habes exam haritu aku bole dikatakan selalu tido lambat..pukul 1 pagi pada aku adalah pukul 8 malam. Kekadang kul 2,3 pagi aku bole siap nyanyi2 mandi dalam toilet..  oo yeahh .. bile org tye aku mandi pe malam2 aku jawab aku mandi bunga kat jakuzi ..


Bile agak2 nya mata aku bole lelap? ok.. selalunya sekitar pukul 5 atau 6 kdg2 7 pagi.. haaa.. dan yg paling seronok sekali aku jarang 'jumpe' waktu pagi .OMG ..teruknya anak dara ape ni !! 


Takpe..tu tak menjadi masalah..aku pasti akan bangun sebelum mak blik kje n adik2 aku balik sekolah sebab start sje aku bergelar pengganggur aku lah yg kena kemas rumah..masak .. ye! MASAK ..haha.. and cuci kain semua.Tapi kelam kabut yg amat .. huh ! 


Rasenya kenapa aku jadi mcmni? serius mata aku tak mngatuk lgsung.Huhu..terkadang aku rase takut nak tdo sebab takut mimpi ngeri.. 


Semalam (16 Jan 2011) akibat penangan cofee 3 gelas/cawan Rengit Cofee memburukkan lagi keadaan.Berpeluh2 aku pakse mata utk tido..




Hati aku berkata : 


Teruknya hidup aku sekarang :(






Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: