! Bila Si Gadis Berbicara !: SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG

Saturday, 14 January 2012

SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG

 


                               


Syarat ke 3 saya kena beritahu daripada mana saya dapat tau segmen ni kan? ok.saya dapat tau dari link yang Budak Kampung ni duk sebar2 kat FB tu lah.


Ok . karangan saya berbunyi macam ni :


" saya suka blogwalking kerana saya xde kje nk buat.. weee ..memandangkan saya seorang penganggur..so daripada saya tido sepanjang hari lbih baik saya berblogwalking..kan3? sambil2 tu dapat menambah bilangan follower,dapat pelbagai informasi berguna daripada entry2 dorang.Selain dari dapat menambah kenalan ,saya juga berpeluang berkongsi mgetahui byk mengenai suka duka perjalanan kehidupan seseorg tu.Dan dr situ sedikit sebyk dapt mgajar saya erti sebuah khidupan " 


saya tag Fateha








Suka Entry ni? Like la !!

1 comments:

AkuBudakKampung.com said...

hi bug
tQ sbb join.
huhuh
ape2pun..
tahniah sbb berjaya lengkapkan slogan tu...
-_-