! Bila Si Gadis Berbicara !: Awan Nano Hafiz Juara Lagu ke-26 Terbaik !!!
Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday 29 January 2012

Awan Nano Hafiz Juara Lagu ke-26 Terbaik !!!






Memang syok gile tengok Persembahan Hafiz Awan Nano tadi..memang aku dah jangka lagu tu menang.Yang menang tahun ni aku setuju sangat compare with juara tahun lepas Ana Rafali Tolong Ingatkan Aku tu. Zzzzzzz..hahaha..jahatnya aku


Memang sempoi habis pakaian Hafiz tadi..pakai macam orang nak pergi kebun pun ada..hihi..suara Hafiz memang gile gempak la..jadi memang sgt layak dia rangkul hadiah vokal terbaik tuk 2 tahun berturut2 kan.


Ok.. sepanjang tengok AJL tadi..aku agak terkesima/terkejut/terpana lalu terkentut setelah melihat video cover Youtube adik aku Sarah Sukri (yang aku upload..hahaha..:D ) masuk kat playback lagu Cinta Muka Buku -Najwa Latif tadi.. hihi ..


krik ..krik..krikk... xpyah nk jakun sangat lah kan.. hahahha.. btw .. jum moh le kite layan cover cinta muka buku cover dari adik aku yekk .. 





apa2 pun tahniah untuk Hafiz,M.Nasir dan penulis liriknya iaitu Budi Hekayat atas kemenangannya dalam AJL26 .

Dan tak lupa juga aku nak senaraikan pemenang2 AJL26 :

Juara Lagu :  Awan Nano -Hafiz
Naib Juara :  Beribu Sesalan -3 Suara
Tempat Ketiga :  Karma -Faizal Tahir 
Persembahan Terbaik :  Kisah Hati -Alya
Vokal Terbaik :  Hafiz -Awan Nano 







Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: