! Bila Si Gadis Berbicara !: tolonglah sedar diri sikit !!
Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday 27 October 2011

tolonglah sedar diri sikit !!



                                                                        
                                                             

Heee..  lagi  24 hari je kan nak STPM..  
aku tau lagi 24 hari je lagi !!!
ikut hati aku yang tgah gembira,x sedar2kan diri lagi ni mesti aku akan cakap
 " alah lame lagi kot"  
sepatutnye ape yang aku perlu buat sekarang ??


study dengan muke penuh excited seperti di atas?


tapi ape yang membelenggu jiwa dan perasaan aku sekarang ni ialah  ..  jeng3  
simbol2 dibawah ini  ..  arghhh  ...
                                                                  





                                                            

agak2 .. bile aku dapat lupekan lambang2 kat atas ni ye?  nak tunggu aku hilang ingatan ke?
huhuhu..  

dalam kesibukan orang lain study aku juga turut menyibukkan diri menulis kata2 ucapan kepada kawan2 sebagai tanda semangat untuk menghadapi peperiksaan yang bakal menjelang nanti .(ayat karangan)  haha

jum la tengok ape yang dah aku lakukan ..





persoalannye sekarang ..  ucapan2 macam tu bole membantu menaikkan semngat ke?  haha buktinya ..aku sendiri yang ye2 wish2 good luck kat kwan2 tapi aku sendiri x bersemangat sebenarnye ?  
mane pergi semangat aku wey..??
kembali la wahai SEMANGAT !!  
lagi 24 hari je lagi ni  ...  



:: sedarlah diri sikit wey ::







Suka Entry ni? Like la !!

7 comments:

Ku Azhar said...

gud luck!!! :)

Unknown said...

Alah..ingatkan apa tadi...Tajuk syiok giler...btw,gud luck~

norhidayah sukri said...

hehehehe .. thnks :)

_mauhaha_corner said...

gud luck awak!!!fighting..:))))

norhidayah sukri said...

thnks :))

mizmarmalade said...

All the best ye :)
Senang je STPM tu dik, eheee! ^_^
Chaiyokkk! >.<

norhidayah sukri said...

hehehehe.. senang ke kak ? heeee.. thnks :))