! Bila Si Gadis Berbicara !: Tips mereject awek !!
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday 10 October 2011

Tips mereject awek !!


Ok .. hari ni aku nk bagi tips bagi orang lelaki yang takut nak mereject awek tu.. Yelah kan ..  reject care baek adalah lebih baek.. kot2 si awek tu bunuh diri,then jadi jembalang .. cekik korang .. x ke jadi kes penderaan tu  ..haha.


ok  !  kita mulakan dengan lafaz   سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .



  1. Beritahu kat awek tu  "  errr..  saya x minat pada perempuan . Saya adalah seorang gay. Lupekan saya !!"
  2. Habaq mai kat awek tu cmni  " saya cek dokter semlm ,dokter kate saya ade HIV " 
  3. " errrr.. jap ea.. isteri i yang ke-4 call ni "
  4. " saya ade penyakit keturunan .. saya pandai menggila, berjalan dalam tidur dan pandai maki hamun orang di bawah sedar .. berhati2 dengan saya " 
  5. " saya dah bekerja kat 30 company .. tp paling lame cme dapat tahan 1 bulan je " 
  6. " errr..  lupa nak habaq mai.. i duda anak 15 ..u nak jage anak2 i ? " 
  7. " i suka kikis duit perempuan " 
  8. " hari2 along cari i sebab i ade hutang 100 ribu.. err.. "
  9. "adik beradik saya ade 16 . semua masih bersekolah . saya terpakse tanggung diorang " 
  10. " macam mne nak hilangkan bau bawang kat badan i ni ye ? " 
  11. " duit hantaran nanti u support oke !" 
  12. " saya terpakse ceraikan isteri i yang ke4 tuk kawen dengan u "
  13. " nanti u duduk sebumbung dengan madu2 u ye " 
  14. " family i terkena sumpahan .. kalau kahwin dengan i akan terkena penyakit kedal ,penyakit kulit,kusta,cagu kronik, bisul bernanah dan sebagainya .. u sanggup ke ?  " 
  15. "lepas kahwin nanti.. boleh i jual u ? " 



 Haaa..  itu jelah tips yang mungkin boleh korang praktikkan untuk mereject mne2 aweks  yang korang tak berkenan tu ye ..  heee.. enjoy reading .. thanks :))

Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: