! Bila Si Gadis Berbicara !: ♥ dia obses NAJWA LATIF ♥
Photobucket Photobucket Photobucket

Friday 14 October 2011

♥ dia obses NAJWA LATIF ♥


Hai semua ,assalamualaikum, salam sejahtera ,salam malam sabtu ..
     Entry aku hari ni akan dimulakan dengan lafaz    

    oke, hari ni aku nak cerita sikit.. err sikit ke?  emm tentang adik comel aku ,  siti sarah ♡  

      cerita mengenai keobsesan beliau dengan penyanyi budak2 NAJWA LATIF ni .


 
oke. belah kanan tu ialah adik saya..



..♩.¸¸♬´¯`♬.¸¸¤ tiap-tiap hari aku akan dengar  sarah ni nyanyi lagu si NAJWA LATIF ni
  ¤¸¸.♬´¯`♬¸¸.♩..

aku sendiri yang pada mula nya x suke pon kat lagu ni jadi tersuke la jgak dan hafal dah 
lagu ni.siap boleh nyanyi2 kat toilet lagi..  hahaha
 
   oke...  jum kite tengok official video si NAJWA LATIF ni.. pada yang belum pernah 
tengok atau x kenal kat NAJWA LATIF ni boleh la tengok ye (bukan dah popular ke? errr..)




♥  oke.. sweet kan official video die .. hahaha  (sebab lelaki cute tu ade :p  ) 
♥ haaa..  adik aku sarah yang suka berangan tu  selepas dipaksa oleh aku yang sedang 
kebosanan tak ade kerja (padahal berlambak2 ) petang tadi , telah mengambil keputusan 
untuk memakaikan shawl ala-ala NAJWA LATIF konon .. haha . dan mula berangan 
membuat cover lagu CINTA MUKA BUKU 


♥ Aku yang bertindak sebagai pengarah merangkap camera women ,penerbit dan segala 
macam la..  telah menyettingkan lokasi rakaman cover si sarah ni.. haha..


♥ oke..  ni die cover nye.. aku baru upload kat  YOUTUBE petang tadi . . tapi bru berape
 kerat je yang view ..  ((T_T))







♥  selepas teruploadnye video tu beberapa reaksi telah diterima daripada peminat2 (cehhh 
 .ingat ko artis :p )
♥  antara yang the best ialah ...ni ha  ..


♥ haha..  aku nak ulas sikit  ..  mengenai shawl dan background tu...  same ke?  hahaha.. 
 sebenarnya saje je nak bagi adik aku jadi 
sesumpah jap..  bagi die sesuai sikit dengan persekitaran .. bio bagi senang balance antara 
  suhu persekitaran dengan pakaian die ( x de 
 kaitan )  :p
♥ oke  ..  itu sahajalah entry untuk hari ni..sekian... wasalam




Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: