! Bila Si Gadis Berbicara !: keseronokan berganda !
Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday 13 October 2011

keseronokan berganda !








   Hari ni tibe-tibe tangan aku yang baru lepas pkai losyen ni tergerak nak tulis entry pasal perasaan aku .haha
Emmm, x pernah aku rase seheppy ni ..  kenape?


  • sebab aku rase macam bebas gile ..  
  •  xde sakit-sakit hati lagi  
  •  xde lagi feeling-feeling menyampah
  •  tiap-tiap malam gaduh kat fon sampaikan menganggu kosentrasi adik aku yang bukan tengah study pon, tapi dok sibuk ngadap Youtube
  • nangis menyampah sambil cakap kat fon.Errr.. habes rosak fon aku kne air mate 
  • x perlu mengade-ngade fikirkan hal orang lain,ape yang die buat..  die betol ke g surau? ,study or sebagainya.. hahaha (curiga ) 
  • x perlu topup tuk sentiasa kol n text die supaya sentiasa rase dekat ..  cehhh .. 
  • x perlu nk pening2 arrange jadual mingguan,mne nk spend time dengan family, buku dengan beliau lagi 
  • x kan ade yang marah dengan ape yang aku nak buat,aku nak peri mne . dengan sape. ? 

 
   dan banyak lagi sebenarnya .. Hahaha..  kenape entry seperti ini ditulis oleh aku ??  sebab aku nak menutup kepiluan hati aku yang xde bf ??  hahaha ..  (agaknya)  tp xde la..  hahaha.  memang kebahagiaan yang aku rase sekarang .. !!  dari situ aku dapat beberapa pengajaran, tanpa bf pon kita masih boleh capai kehidupan yang bahagia..malah lebih baik :) 

    Suka Entry ni? Like la !!

    0 comments: