! Bila Si Gadis Berbicara !: SEDIHKAN PUTUS CINTA ?!!

Friday, 7 October 2011

SEDIHKAN PUTUS CINTA ?!!

  

Putus cinta merampas keceriaan kite . Yelah aku pernah gak rase ..Memang sakit gile .
X sure pe yang sakit sebenarnya tp memang sakit .Lebih sakit rasenye daripada sakit gigi.haha
Memang patut la kan kite rase sedih .Lagi2 bile ditinggalkan . Kalau kite yang meninggalkan si die kite akan rase puas ati aje .. Sambil cakap . " HAH.. PADAN DENGAN MKE KO. " rite? haha..kejamnye !!


Secara umumnye orang yang baru putus cinta akan merasa camni  :  



1.Menyangkal :
 " bende ni tak mungkin terjadi , ini cume satu salah faham , x mungkin kteorg clash !!! die mesti akan berubah fikiran "

2.Marah : 
 " sampai hati kau putuskan aku .. ko ingat ko hensem / cantik sgt !!!!  " 

3.Stress  : 
" Aku tak layak disayangi !! xde sape pon sayangkan aku .Kenape? teruk sangat ke aku ni ? "

4.Menerima ape yang dah berlaku :
 " lagi beberapa minggu aku akan pulih seperti biasa lepas aku jmpe bf/gf/scandel baru nanti ..lalala.. hahaha "

5.Tak boleh dengar/ tengok orang lain bercinta :
 "  Untunglah kau ade yang sayang ..! dah ! jangan cakap pasal kebahagiaan ko dengan kapel kowg ok !  "
  
6.Terasa diri tak berguna : 
" Aku memang manusia paling malang kat dunia ni ,tak berguna. Semua cinta aku gagal !  " 

Setelah mase memulihkan keadaan perasaan kite, cube kite try muhasabah diri semula .Kenal pasti ape yang tak kene dengan hubungan cinte kite yang dulu dan cube untuk perbaiki lagi kekurangan yang mungkin datangnya dari kite untuk mulekan cinta yang baru !!  Jangan trauma untuk mulakan cinta yang baru   !!! 
(  haha.. walaupon aku sendiri trauma ) 

Suka Entry ni? Like la !!

4 comments:

Mimi Marilyn said...

hahahaha
muda lagi kot
takyah take serious

norhidayah sukri said...

haha.. betol3 :)

~mIsS nAsHa~ said...

haha. betul betul. nak tambah yang ke7: rasa macam nak bakar orang tu hiduphidup. wakaka.

_orangyangsukamenyibuk_
http://nashaadlina96.blogspot.com/

norhidayah sukri said...

heheheh.. best tu dapat bakar ..(bahagia nye kalau negara ni xde undang2 . hehehe :p )