! Bila Si Gadis Berbicara !: muka aku terkopak sebab ko la !

Monday, 19 December 2011

muka aku terkopak sebab ko la !









Isyy .. muka aku terkopak .. macam mane ni .. macam mane nak kuo g beli garam bila mak suruh.. macam mana nk g ngedate ngn 'My Hero' dengan muka yang terkopak macam ni .. tidak tidak tidak !!! ( tergedik sedikit) 


Sebenarnya ape yang wat muka aku terkopak? ok..  sebenarnya xde la truk sangat pon.. 'terkopak' tu sebenanya hiperbola jer..  huhu..  just mengelupas sedikit sahaja ..  tapi tetap  rase pedih n menyeksakan tambah2 bile time cuci muka ..  


Aku gune produk ni ..



 Memandangkan sekarang musim hujan .. err.  i mean banjir . sesuai sangat la kan nak pakai benda alah ni sebab matahari pon xde ..  errrr..  dan musim 'cuti' .. yelah .. cuti sebab aku penggangur .. grrrrr..  ok..  ucapkan selamat datang pada muka 'terkopak' .. heee




mak aku kate semenjak pengasas produk ni dah meninggal. Produknye kurang keberkesanannya ..hahaha.. nonsense jer  ! :p








Suka Entry ni? Like la !!

4 comments:

Hanis Nizam said...

Mintak2 muka you cepat okaylah . Tak teruk sgt kan mengelupas ?

norhidayah sukri said...

heee.. harap la.. xde la.. sikit saje :)

_mauhaha_corner said...

adoiii...semoge cepat sembuh..
xsemua produk sesuai untuk kite..:))

norhidayah sukri said...

btol2 .. hahaha..