! Bila Si Gadis Berbicara !: ILyas Vs Kamal !!
Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday 2 November 2011

ILyas Vs Kamal !!




Rase makin seronok lak tengok drama SOFFIYA td. huhu..dah nak hujung2 episod dah..Hahaha..xpernah2 aku jadi fanatik kat drama2 ni..
Oke ..tadi aku baru je VOTE untuk pilih mana satu yang akan jadi pilihan Soffiya untuk last episod nanti.Semestinya aku akan pilih FIZO. isyyyy..  cutenye  die..(tapi lebih cute Kamal Adli aku) hak3.
Semestinya orang lain pun berada di pihak yang same dengan aku.Undian untuk ILYAS (watak Fizo) ternyata lebih tinggi dari KAMAL (Watak Azhar Sulaiman) .


 JUm tengok undian terkini .. hihihi..




Korang boleh undi kat sini
VOTE SINI !!
Walaupun beza undi sikit je..tapi oke la kan.Aku harap cte ni berakhir dengan happy ending .Apa yang aku maksudkan dengan heppy ending tadi ialah bila SOFFIYA (watak Tiz Zaqyah) kembali balik dengan Ilyas .Mesti dorang hidup bahagia ..swettt..hahaha.. aku macam anggap si SOFFIYA dengan ILYAS tu wujud kat alam nyata lak.. haha..akibat terlalu fanatik ..lalalala..  
Ape2 pun pas cte ni abes aku akan lupe pasal kewujudan cerita ni (agaknya)  hahaha..  
Pas abes cerita ni .Nora Danish yang cute gile tu menyusul ..Apakah ???  Slot baru lah .. 






Oke .. TENTANG DHIA lah tajuknya.Mase tayangan still same dengan SOFFIYA, Isnin hingga Khamis 7 PM.Slot ni akan bermula pada 9 November 2011 .Emmmm.. tengok lah best tak.Aku macam tak puas hati dengan gandingan hero ngn heroin dalam drama ni.Adi Putra dan Nora Danish . errr..  macam tak sesuai ..(pada mata aku la) Sebenarnya harapan aku hero cerita ni Kamal Adli.. isyyy.. mesti mata aku terus melekat kat TV tu .. hahaha..Tengok sampai juling ..haha




  ::  Suka tengok Ana Lu'lu sebab ade Nora Danish dengan Kamal Adli...Sweeeeettttt !!! ::






Suka Entry ni? Like la !!

2 comments:

Anonymous said...

remy ishak mengaku bercinta dengan tiz zakiyah..:)

_mauhaha_corner said...

da lame xupdate cite soffiya...huhu
tp kamal la terbaik..:))