! Bila Si Gadis Berbicara !: Study Vs Texting
Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday 26 November 2011

Study Vs Texting




heloo.. entry harini bertajuk study vs texting .. waaahh.. tengok saje lah gambo atas ni.  fon aku .( oke ..aku tau buruk dan x canggih berikutan takde function 3G atau pun wifi .) tapi fon tu tetap dihati aku sbb aku dah pkai lme kot ..since fom 4 . oke.. tu bukan masalahnya ..

 ape yang menimbulkan persoalan sebenarnya ialah KENAPA HENFON TU DOK DEKAT DENGAN BUKU TU ?  hahaha.. sepatutnya buku tak bole duk dekat2 ngn fon atau dengan erti kata lain. MASA TENGAH STUDY ..FON PERLU DI'BUANG' ,DIHUMBAN KE TEMPAT LAIN sebab 
...........

seriusly amat menggangu .. mungkin ..!! dan itu lah yang  telah berlaku pada aku .Pelik..  nak kata text dengan boyfriend . boyfriend pon xde .. ! wahh ..pelik..  text dengan sape nta .. lalalalala  ..dengan diri sendiri kah? hahaha .. Mujur aku masih blum sampai tahap 'gile' seperti itu .. 

jalan peyelesaian ? 


1. buang henfon,pura-pura terbaling fon dalam sungai atau lubang tandas 

2. fon bagi mak simpan,bagi nenek simpan,jiran or sape2 lah 

3.takut boyfriend/ girlfriend lari ? haah..buang gf n bf korang tu,
kalau die betol2 sayang die akan paham situasi korang yang tengah nak menuju             pintu kejayaan tu ..lalalalala..

4.patahkan sim kad . Relax la..  boleh renew blik ape..xpun bli je no baru. Bru RM 8.80    kot ..hihi

5.buat2 x tau/lupa apakah itu HANDPHONE ..

6.sedekah fon pada orang lain. dapat gak beramal ibadah kan . 




:: sendiri pon x sanggup nak buat semua tu .. hahaha ..  cakap saje lebih ..lalalaalala ::






Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: