! Bila Si Gadis Berbicara !: ajalku hampir tiba??
Photobucket Photobucket Photobucket

Monday 7 November 2011

ajalku hampir tiba??

 




hai korang2..  haa.. dengar tajuk entry macam scary x?  hehehe..  x??  errr..  xde feeling la korang ni .Siap bernisan2 lagi ni..   eeuuuu  ..huhuhu.. kenape? mengapa?
oke.. mari dengar sini aku nak mulakan cerita . oke..  kita mulakan ..errr..boleh mula dah ke?? oke..aku mula ni ..bace elok2 ye..  ZZZzzzzzzzZZzzzzz..  heeee..




( 2 hari kemudian )




hehe..aku cerita ye.. tadi petang ,sekitar pukul 2.. aku ngn my hero.. TEEeeeEeeeTTTtt!!! eahh..korang ignore la pasal 2 hari kemudian kat atas tu.sebab benda ni baru jadi petang tadi . Propa je tu ..lalalala.. Oke..aku dengan my hero bosan2 xtau nak watpe tuk habiskan cuti Raya Haji ni kan .Kteorang decide nak g Air Terjun Bantang (Bekok) .Walaupun xde pe2 perancangan awal..redah je lah. Sepanjang perjalanan..dengar2 lagu sedih tbe2 wat aku feeling .. pelik.. tbe2 je nangis x tentu pasal.. hahaha..  untuk mengelakkan rase pelik .aku pun cakap kat my hero yang mata aku masuk habuk ..haha.. walaupun die tak tanye .. tak tau la kenapa aku cam sedih + x sedap hati ..


Perjalanan kteorang berjalan lancar, sesekali aku tegur my hero jangan bawak laju2 ..jalan dah la cam ular mabuk lagi bawak laju2 kan ..  huhu. Sampailah kat satu selekoh merbahaya ,jeng3 ..  ade sebuah lori bawak laju gile .. cehh  .. selamat my hero still dapat kawal pemanduan lagi .


Oke ..kteorang dah nak sampai..jantung aku berdegup laju..semakin laju ..laju ..laju  dan lajuu.. isyy..lajunyeeee  weiiii..sambil2 melayan kadar degupan jantung aku yang berdegup laju tu..mata aku sempat menjeling/melihat/menatap bberapa buah kereta yang keluar dari laluan ke air terjun tu.Dorang dah nak balik la tu.


Sampai kat satu kawasan tu.Tibe2 terdengar satu bunyi  ..  Prakkkkk..  ohhh..apakah ??
sebatang pokok jatuh dengan sopannye merintangi laluan nak ke air terjun. Yang paling best jatuh kat depan mata kteorang. Bayangkan kalau my hero bawak tercepat sikit atau terlaju sikit mesti pokok tu jatuh menghempap kereta dan errr..  mungkin aku berada kat hospital sekarang ni ..atau mungkin aku atau lebih tepat roh aku berada kat dalam rumah sambil menatap wajah2 family aku yang menangisi sebujur mayat iaitu aku sendiri.atau mungkin aku kat rumah sambil jari jemari hodohku ini menaip entry dengan penuh excitednye di rumah sebab  x de ape2 pun jadi.. macam sekarang ..huhu..Alhamdulillah  .. 


oke..  jantung aku yang berdegup kencang kononnye tadi tu terhenti macam tu je dan kami pun menghabiskan petang kami dengan jayanye di Air Terjun Bantang  :))


ohh ye..  'my hero' ?? hahaha.. macam name kucing je.. Die kawan @ teman @ girlfriend @ boyfriend baik saje..(jantina diragui..hahaha)  harap tiada spekulasi bukan2 ye..  hahaha  (perasan artis )  lalalalalala .




::  toilet perempuan kat air terjun tu serius selekeh.. inilah orang perempuan ..huhu ::










Suka Entry ni? Like la !!

3 comments:

Asnie said...

cemasnye..nasib bek..x pape ..huhu..alhamdulillah

norhidayah sukri said...

alhamdulillah . heee :)

Nur Aqilah said...

alhamdulillah selamat .huhuhu .