! Bila Si Gadis Berbicara !: Kenangan 11.11.2011
Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday 13 November 2011

Kenangan 11.11.2011









Hee.. apa yang aku buat pada tarikh best 11.11.2011??  Ohhh  yeahhh  ..  aku buat 1 video dan telah selamat diupload di YOUTUBE dengan jayanya ..Walaupun aku try search manual dekat YOUTUBE dengan type sebijik2 tajuk yang aku letak untuk video tu tapi still x jmpe ..Mungkin salah pilih tajuk ..Uarghhh  .. akibatnya ..sape nk tengok? dah 3 hari upload yang view baru 10 orang ?? hahaha ..  kesiannnya ko ..  Ahhh ..bialah .. 


Yang penting video tu memang atas usaha aku sendiri. Rekaan secara spontan. Mungkin ade sikit2 dalam 5% same dengan kisah sebenar yang pernah berlaku kat aku.. Selebihnya rekaan je.. Takkan sampai macam tu tragis sekali kan .. hahaha  .. 


Oke .. !! da sedia nk tengok??  mari .. tengok tau  ..






oke ..  tulah hasil air tangan aku (sebab mase type tangan berpeluh2 )  hahaha .. kalau yang dah tengok kalau sudi sila sila lah komen ..nak sangat tau oke atau x..  :))

oke.. apa pengajaran yang cube aku nak terapkan ialah ..(ceh3)  dah cam cikgu sastera aku je.. hahaha.. oke..pengajarannya ialah ... 


HARGAILAH ORANG YANG KITA TAU BENAR2 SAYANGKAN KITA SEBELUM DIE PERGI.. BUKAN SENANG NAK JUMPE CINTA YANG BENAR2 IKHLAS.






:: berangan nak buat novel sendiri ..hahahaha ::




Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: