! Bila Si Gadis Berbicara !: OMG Cantiknya Awan Hujan Panas tu !

Friday, 3 February 2012

OMG Cantiknya Awan Hujan Panas tu !







Kadang2 mesti tertimbulnya persoalan kenapa kat tempat aku hujan tapi tempat ko jalan kering je.. Macam yang terjadi kat aku and Shazila aritu.. keluar aja dari taman kiteorang yang tak sampai berapa meter pun jaraknya dari rumah kiteorg tengok jalan kering je..langsung tak hujan.Pdahal kat kawasan rumah kiteorg hujan lebat yawww..


ok ..tapi tu bukan lah yang aku nk cerita sebenarnya.. tapi aku nak tunjuk gambar macam mne terhasilnya hujan panas ..tapi kalau tengok gambar bawah ni pun persoalan aku kat atas tdi pun terjawab juga ye.. tengok la.. awan tu cuma kat sebahagian tempat je.. cantik kan.. 


wjvzM

OK..kalau tengok dari gambar kat atas ni..  hujan panas terjadi akibat simbahan cahaya matahari dari kawasan yang tak hujan dan sedang disinari cahaya sang mentari..  chewahh ..ayat bukan main ..puitis kunun..puii la.. 



 Beruntung kan orang yang kat atas kapal terbang tu.. dapat tengok live.. 






Suka Entry ni? Like la !!

2 comments:

budak coklat said...

ouh mesti bes kan kalau dapat tengok dari dalam plane tu. i wish lah dapat naik plane then dapat tgok awan tuu :)

norhidayah sukri said...

@budak coklat

best kan.. :)