! Bila Si Gadis Berbicara !: Sabun Di Bilik Mandi.
Photobucket Photobucket Photobucket

Friday 19 August 2011

Sabun Di Bilik Mandi.


Dalam keadaan hujan yang lebat kat luar rumah ,aku tergerak untuk tulis entry ni..Kalau tengok tajuk mesti akan teringat kat petikan daripada filem Allahyarham Tan Sri P.Ramlee iaitu Laksamana Do Re Mi. 

Jom Tengok  jap!






hahahaha..  Kalau orang yang faham dengan adengan ni mesti akan fikir..  eeee..  hahaha..bagi yang tak faham diorang mungkin akan terlopong.


Tapi bukan itu yang aku nak cerita kat entry ni sebenarnya.Aku nak bercerita sikit tentang habit pelik yang aku ade iaitu tabiat suka mencium / menghidu/ memegang sabun .Sabun yang aku maksudkan ialah sabun mandi dan juga sabun cuci baju tu ha. huhu.Kadang rasa nak makan pun ade ..haha


sekadar hiasan




hiasan sahaja


Pada mulanya aku pun tak tau macam mane aku boleh ade habit mengarut cmni.Dan aku pun perasan mak aku pun ade habit yang sama.Die suka hidu sabun.Boleh dikatakan hobi die ialah membeli sabun ..Kalau kiteorang pergi shopping mall ke kedai mane2 lah ,kalau tibe2 mak aku hilang ,aku akan cari die kat tempat sabun, dan memang betul mak aku ade kat tempat sabun tu.. yeah. Hebat kan aku ,betul2 memahami ..  
(ceh ,puji diri :p)


Setelah aku mengamati habit yang mak aku ade tu aku dapat kesimpulan bahawa habit mak aku menurun ke aku ..Bak kata pepatah  "Mak borek anak rintik" haha.Mak aku pernah gak cerita masa die mengandungkan aku dulu die sangat suke dengan sabun.Ternyata perangai pelik yang mak aku ade mase die mengandungkan aku dulu menurun ke aku.huu.


Sehingga kini aku masih tak dapat buang lagi habit aku yang suke sangat mencium/menghidu dan bermain dengan sabun tu..kih3.  Best gile.. wangi je kan .. Kalau la aku dapat makan sabun tu kan best  ..:p




p/s :  entry ini hanya untuk suke2 ...Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah pergi :)


.

Suka Entry ni? Like la !!

5 comments:

PRINCE said...

2yg smpy thntuk pale kt tmpt letk sabun kn..ha3 ;p

norhidayah sukri said...

hehehehehe.. wekkkk.. x ingat2..:p

PRINCE said...

yela 2..awk yg slalu bsuh bju kt sngai yp kn..hik3
;)

Explode said...

wor... cium sabun?? hee...

norhidayah sukri said...

heheheheheh..:p