! Bila Si Gadis Berbicara !: 8 Habit saya yang sukar dikikis ..

Sunday, 22 April 2012

8 Habit saya yang sukar dikikis ..









Semua orang mesti ade habit tersendiri kan..  saya pun ada .. nak tau .. bacelah .. :D


1. suka cium sabun.. tak kira sabun mandi.. sabun cuci termasuklah sabun bonux,daia,trojan dan sabun cap siku ..rase nak makan je..


2. suka bukak laptop pastu tido sebelah laptop tu .. tak pun duk baring2 sebelah laptop tu..


3. suka ajuk orang yang tengah duk bual dekat fon.. (sebenarnya jeles sebab takde orang nak call)


4.tido lambat.. walaupun mengantuk tahap nak muntah darah.


5. makan sangat lambat.. (tu habit ke? ) errrr... kenapa? saje nak menikmati nasi yang kite mkn tu.. rugi beli beras mahal2 cepat je habes :p


6. suka bukak seterika lame2 sebelum iron baju.. ni kalau mak tau habis kena balun.. lalalala..


7. suka cuci tangan banyak kali dalam satu hari..kalau tak dapat sumber bekalan air .. gali tanah untuk dapatkan air mata air atau ape2 air termasuk lopak-lopak air  .. hehehe..  hand sanitizer kan ade.. kenapa? rase macam banyak sangat je kuman kat tangan ni dan tak selesa nak buat apa2. 


8. Gigit kuku kalau tengah fikirkan sesuatu.. err.. kuku kotor.. wekkks..




aku adalah aku.. proud to be myself 



.
Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: