! Bila Si Gadis Berbicara !: im 20 already.. thanks sayang for the sweet moment !!
Photobucket Photobucket Photobucket

Friday 2 March 2012

im 20 already.. thanks sayang for the sweet moment !!

gambar zaman tok kaduk..Xde kaitan pun  :D




Happy Birthday to me..  sje wish sendiri.. hehe.. harini 3 Mac 2012 genap dah 20 tahun.. macam x percaya je .. hehe.. tapi agak terkilan sebab tak dapat cuti.. dah bincang2 dah nak celebrate sesame dengan My Hero tapi apakan daya ..bukan semua yang dirancang menjadi kan.. ape2pun Alhamdullilah.. dah 20 tahun aku masih lagi bernafas.. 


Ok.. itu hanya mukadimah sahaja.. weee


Harini ade someone dah pecah rekod.. jadi peng'wish pertama yang wish untuk aku secara live pada tepat pukul 12 malam tadi.. sape2? hee..  mesti lah My Hero ..  Awak nak tahu sepanjang 20tahun saya hidup .. hehe..  awak la orang,manusia,makhluk pertama yang wish kat saya macam tadi.. Bersaksikan cahaya lampu neon hehe.... dibawah sinaran rembulan ..di dalam kereta ..lokasi Dataran Batu Pahat jer . hee.. awak wish kat saya selepas fon awak keluo bunyi alarm tulis " birthday Amoy_mama .. " huhu.. awak save macam tu?  huhu.. so sweet.. nak mengalir je air mata tadi.. ngeh3 


Terharu sangat tadi.. tak sangka my hero boleh datang teman kat tempat kerja .. walaupun die penat.. nampak merah je mata my hero tadi.. kenapa x sangka? sebab.. huhu.. kunun buat suprise.. tau x saya dah nangis2 melalak2.. muka masam je buat kerja tadi.. sebab awak cakap xjadi jumpa saya .. :( 


Dan yang paling penting.. ingat tak wish aku kat entry ni.. http://norhidayahsukri.blogspot.com/2012/02/saya-suka-awak-main-gitar.html  ..  nak die main gitar depan aku.. sebelum tu die cakap xdapat bawak.. tapi susah2 payah jugak die bawak sebab die dari JB ke sini just dengan moto saja.. jadi susah kot.. x sangka die bawak jugak dalam2 meredah2 hujan tu.. .. thanks sayang.. 


opss..  then macam mana kami celebrate? adelah.. xkan semua mahu cerita..  hehehe :D


Dan yang paling penting.. awak romantik.. sweet,hensem sangat tadi.. huhu.. awak buat saya jatuh cinta buat kali ke2 .. terasa macam puteri raja pun ada .. hehehe.  saya sayang awak sangat Sharil Ridzuan..  :))




** Entry kali ini lebih kepada luahan hati..dah macam diary lak kan.. heee :D




.
Suka Entry ni? Like la !!

2 comments:

Anonymous said...

20? nampak mudanya, dalam 16, 17 tahun. hehe

ika sulaika said...

suke carpen sis...
appy bufday ya!