! Bila Si Gadis Berbicara !: Buah loofah mirip payudara wanita =D

Thursday, 1 November 2012

Buah loofah mirip payudara wanita =D




                                                 



Salam all readers ...   act aku yang teragak jakun lepas tengok gambar atas ni terus tergerak nak buat entry ni.. mungkin ramai yang dah tau.. aku je yang agak ketingglan kot .. (sebab adik aku kate aku dah ketinggalan sebab baru tahu pasal buah ni ..ok fine ! aku duduk dalam hutan -___- ) ... serius sejibik kan? hahaha..  dah jadi blog lucas pulak..

Act gambar buah ni telah dicrop untuk menggempakkan lagi entry .. hehehe...gambar sebenarnya boleh tengok kat bawah2 ni... buah ni name LOOFAH ..orang Vietnam lah yang panggil macamtu..buah loofah tau bukan buah Neelofa... lalalalaa =D

                                                    


                        

                     


 buah Loofah


buah Loofah







ok.. itu sahaja..  agaknye macam mane lah rasenye ek .. heehehhee..sekali lagi.. ini bukan entry lucah eah..tapi buah ni memang wujud ... jgn sensitif2 ea ..  bye !! 





.
Suka Entry ni? Like la !!

3 comments:

Ain Zuhairi said...

eee peliknye buah tu.

Kuchiki EnnaMoon said...

serius lawak, cam tak caya pun ada gak. hebatnya ciptaan Allah.

prog muten said...

Pregnancy test murah dan kualiti harganya cuma RM1.00/pc
lawat blog saya:
http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/