! Bila Si Gadis Berbicara !: Sweet Ersalina n Zain -Setia Hujung Nyawa
Photobucket Photobucket Photobucket

Friday 25 January 2013

Sweet Ersalina n Zain -Setia Hujung Nyawa








Hello..! aku baru habis tengok Setia Hujung Nyawa sebanyak 20 episod setakat semalam .. memandangkan aku bz dgn final exam aritu n mane ade tv kat hostel kan.. jadi aku terlepas nonton cite ni.. lagipun aku selalu pelik ngan mak n Ikah kenapa dorang macam minat je tunggu depan tv bile pukul 7 ? best sangat ke..

Ok . aku akui lepas je tengok cite ni kat tonton.com ..mahupun di youtube.. tapi baru tadi aku perasan cite ni dah kne claim dekat youtube .. hehe.. emm.. memang best.. sweet la.. 

Ape yang membuatkan aku cakap cite ni sweet ialah aku terperasan kebanyakkan scene cerita ni watak Ersalina dan Zain suke pakai baju sama colour...

tak percaye ? nak tengok ? adelah beberapa scene yang sempat aku print screen..




baju warna biru.. sweet lah dorang.. tengah gaduh pun masih rancang pakai baju
sama.. ahaks... =p


warna kelabu ^^


yang ni comel kan.. baju El polka dot putih n kuning..Zain pulak baju putih seluo kuning.. eeee !! sweettt =D




Tetap sama warna even El pakai baju hospital =D



purple ^^



pinky2 :D




Putih... 




Okk. sekian.. tu lah bende yang aku perasan mase tengok cerite ni..sebenarnya banyak lagi..tapi aku print screen yang ni je ok  .. aku harap dapat tengok cerita ni sebelum naik cuti sem nanti.. ok bye ! :))



.
Suka Entry ni? Like la !!

0 comments: